piątek, 23 września 2011

Płaszcze, kurtki na sezon jesień-zima 2011/2012

Jestem właśnie w trakcie szukania czegoś na jesień. Niestety, na chwilę obecną nie znalazłam niczego, co by mnie w jakiś szczególny sposób zainteresowało ;/ chyba sama nie wiem, czego szukam ;) Zdecydowanie w tym roku marzy mi się czerwony dwurzędowy płaszczyk odcinany pod biustem :) ale takiego w sklepach nie widziałam ;)

Przedstawię Wam za to propozycje na ten sezon od znanych polskich sieciówek ;) może któryś z nich przypadnie Wam do gustu.

 Kobiecy, dwurzędowy płaszczyk z jesiennej kolekcji marki New Yorker. Czarny, taliowany, ma ciekawy kołnierz i kieszenie na bokach. Do połowy uda. Możesz go nosić na co dzień. CENA: 269 zł


Szara, miejska kurtka z jesiennej kolekcji marki New Yorker. Z kapturem, dwurzędowa, ma pasek podkreślający talię. Na bokach dwie kieszenie z klapami. Noś ją do botków na koturnie i rurek w mocnym kolorze. CENA: 149 zł



Ciepła, fioletowa kamizelka z nowej, jesiennej kolekcji marki Drywash. Z kapturem wykończonym futerkiem. Zapinana na suwak i guziki. Ma widoczne przeszycia i ściągacz na dole. Noś ja z luźnymi jeansami i trampkami. Dostępna również w czarnym kolorze. CENA: 139,99 zł


Kobiecy, szary, dwurzędowy płaszczyk z jesienno-zimowej kolekcji marki Troll. Na ramionach ma naszyte ozdobne pagony w wojskowym stylu. Od wysokości bioder delikatnie rozszerzany ku dołowi. Idealny na jesienne dni. Dostępny również w czarnym kolorze. CENA: 249 zł


Miodowy trencz pojawił się w kolekcji jesień-zima 2011/2012 marki Camaieu. Dwurzędowy, z dwoma kieszeniami po bokach i kołnierzem. Talia podkreślona paskiem. Idealny na wiele okazji i do wielu stylizacji. CENA: 129 zł 



        Biały, krótki płaszczyk znalazł się w nowej, jesiennej kolekcji marki Mango. Dwurzędowy, ze stójką i fantazyjnymi kieszeniami na bokach. Możesz go założyć do spodni w mocnym kolorze. CENA: 399 zł 










Spodobało Wam się coś? Ja, jeśli miałabym wybierać już jakiś model to zdecydowanie szary płaszczyk z Trolla lub kamizelkę z Drywash. Może macie jakieś swoje propozycje, które wypatrzyłyście w sklepach? :) Pozdrawiam! ;*
P

8 komentarzy:

  1. Sklepów Camanieu nie polecam, wiem co mówię, pracowałam tam. Sama teraz szukam grubego, płaszcza na zimę, najlepiej w kolorze brudnego beżu lub kawa z mlekiem, coś w ten deseń, bo czarny mam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi meeeeeeeeeega! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili- nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dokładnie drugi wymiata jest mega.;)
    muszę go mieć! :D
    Pozdrawiam ;]]

    OdpowiedzUsuń
  4. oj ja też szukam ładnego beżowego płaszczyka na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem dlaczego ale ja uwielbiam białe i kremowe płszczyki :D mam juz dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne płaszczyki
    zapraszam do siebie:)
    i do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne płaszczyki !miodowy dla mnie bomba !!

    OdpowiedzUsuń