czwartek, 22 września 2011

Essence colour&go 35 MOVIE STAR

Witam :)

Dzisiaj zajmę się recenzją mojego ulubionego lakieru do paznokci z firmy Essence! Pochodzi on z serii colour&go i jego nazwa to 35 MOVIE STAR.

Jest to zdecydowanie mój najlepszy i najukochańszy lakier. Przede wszystkim ze względu na ciemny, szary kolor, który dosłowinie wielbię!

Bardzo szybko schnie, jest długotrwały i się nie odpryskuje. Dosyć długo pozostaje nietknięty na paznokciu. Jest wydajny i wystarczy na długo. Według mnie same plusy ;)

Kupiłam go w drogerii NATURA za jakieś 5 zł z groszami. Jego pojemność to 5ml.



A Wy używacie lakierów do paznokci z tej firmy? Podobają Wam się? Macie swoje ulubione kolory? ;)

Pozdrawiam! ;*

1 komentarz:

  1. ja też lubię te lakiery, a moje ulubione kolory to odcienie czerwieni :) poza tymi wpadającymi w bordo bo takich nie cierpię. :D pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń