wtorek, 20 września 2011

CoGdzieZaile

Witam ;)

Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moim najnowszym znaleziskiem, a mianowicie stronką www.cogdziezaile.pl , która jest mi baaardzo pomocną w robieniu zakupów. Jak już wcześniej pisałam, nie jestem fanką spontanicznych zakupów, a ta strona właśnie pomaga mi zaplanować co chciałabym kupić i ile na to wydać. ;) Zakochałam się w tej stronie! Jest ona tak zaprojektowana, że z łatwością można zobaczyć, czy to swetry, czy sukienki, czy inne części garderoby. CoGdzieZaile przedstawia nam ciuszki i sklepy w których można je kupić. Dodatkowo, podane są tam też rozmary i ceny. Moim zdaniem baardzo skraca nam to czas, którego osobiście mam bardzo mało, bo poza uczelnią od poniedziałku do piątku daję też korepetycje z angielskiego i nie mam czasu, żeby jeździć po wszystkich galeriach handlowych we Wrocławiu, które są od siebie dość oddalone, a wiadomo że nie w każdej z nich są takie same sklepy. ;) Wracając do CoGdzieZaile, to znalazłam tam przepiękne propozycje na sezon jesienny 2011! Rozpływam się przed komputerem przeglądając co raz to nowe sweterki, sukienki i buty. :)

W tej notce pokażę Wam kilka swetrów, które na pewno pojawią się w mojej szafie tej jesieni. ;) Oto one:

Moim zdaniem takie sweterki są idealne na sezon jesień 2011 lub też nawet na zimę 2012!

Pierwszy sweter z H&M jest  moim MUST HAVE! Jest idealny do prostych jeansowych rurek albo legginsów. Dodatkowym plusem jest kolor. Nie jestem typem "różowy to nie kolor, to styl życia", ale ten odcień jest przepiękny.
Druga propozycja, ta z Reserved, może być noszona z grubymi rajstopami najlepiej czarnymi i brązowymi kozakami przed kolano. Cena też jest niczego sobie.
Ostatni sweter dodałam tylko ze względu na to, że mam już prawie taki sam, tylko że kupiłam go w C&A i dałam za niego dużo mniej, bo tylko 55zł. Cena z H&M nie zachęca do kupienia dresowego kardiganu.

A Wy macie już jakieś swoje wypatrzone sweterki, które planujecie nosić w sezonie jesień-zima 2011/2012? Pamiętajcie, że już tym tygodniu żegnamy się z latem!
Pozdrawiam! ;*

2 komentarze: