czwartek, 22 września 2011

Konkurs na CoGdzieZaile!

Przeglądając stronkę CoGdzieZaile, o której pisałam Wam wcześniej znalazłam wzmiankę o nawet fajnym konkursie organizowanym przez CoGdzieZaile i przez sieć sklepów H&M. ;)

http://www.cogdziezaile.pl/index.php?n=3172&plebiscyt-wybierz-swoja-ulubiona-jesienna-propozycje-hm to jest link do konkursu, w którym przeczytacie wszystkie potrzebne informacje.

Skopiowałam dla Was trochę informacji:


Plebiscyt "Wybierz swoją ulubioną jesienną propozycję H&M"!Jeśli marzysz o zakupach ze stylistką koniecznie weź udział w naszym konkursie! Pula nagród to 2000 zł, a szczegóły w naszym artykule.
"Wybierz swoją ulubioną jesienną propozycję od H&M" - tak brzmi tytuł naszego plebiscytu organizowanego wspólnie z marką H&M. Jak sama nazwa wskazuje, spośród 10 propozycji z jesienno-zimowej kolekcji musicie wybrać jedną i napisać do czego byście ją założyły!
Nasze stylistki wybiorą najciekawszy opis. Zabawa trwa od 15 do 30 września. Nagrodą jest 1000 zł na zakupy ze stylistką (do ewentualnego podziału z przyjaciółką). Nagrodami dodatkowymi są bony o wartości 100 zł dla 10 uczestniczek.



Weźmiecie udział w konkursie? :D Ja już wzięłam! ;)
Pozdrawiam!:*

1 komentarz: