środa, 21 września 2011

Muzyka


Sprzątając dzisiaj mój śliczny domek włączyłam sobie jakąś muzykę. W programie iTunes mam zgrane wszystkie moje płyty i traf chciał, że jako pierwszą piosenkę (wybieranie losowe) odtworzyło Beyonce - Schoolin' Life. Jest to chyba piosenka z jej nowej płyty pt. "4". Od razu łatwiej się sprzątało, przy takich tanecznych rytmach! ;) Piszę o tym, gdyż wpadłam na pomysł, żeby zrobić tutaj TOP 10 moich ulubionych wykonawców i ich piosenek, które mi się podobają. ;) Słucham wielu gatunków muzycznych, a raczej powinnam powiedzieć, że nie słucham gatunków muzycznych, tylko wykonawców. Moje serce jednak oddałam rapowi i r&b, dlatego większość utworów będzie pochodziła właśnie z tych gatunków:)

No to zaczynamy! Z numerem 10 na mojej liście pojawia się Ciara, a ulubionym hitem Supernatural ;)




Numer 9 to The Game i kawałek Dope Boys


Kolejny wykonawca to Eminem i Superman:

Z numerem 7. uplasował się Eldo i jego utwór Spacer:

Następna jest Selah Sue, którą odkryłam dzięki reklamie Kinder Bueno (pewnie tak, jak więszkość z nas) i jej piosenka This World ;)


Miejsce 5. to Ten Typ Mes i jego najnowszy kawałek Zanim znajdziemy:


Numer 4 to Alicia Keys i jej przecudna piosenka Un-Thinkable!

No to teraz pora na tzw. pudło! Miejsce trzecie, to mój ukochany raper z czasów licealnych, czyli Pezet i jego już nieśmiertelny kawałek W moim świecie:

Miejsce drugie, to moja już wieloletnia miłość muzyczna... O.S.T.R. i Mówiłaś mi:



Moim absolutnym numerem 1 jest Beyonce! Kocham jej piosenki, jej styl i to, jaką jest osobą:) jest wiele kawałków, które uwielbiam, ale chyba najbardziej Flaws and all:


Mam nadzieję, że Wam podobają się te utwory:)
Pozdrawiam! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz