niedziela, 9 października 2011

Witam po długiej przerwie!

Witajcie Dziewczyny!
Dawno nie umieszczałam nowego posta, bo tyyyle się dzieje. Najpierw przeprowadzka, potem załatwianie internetu, docieranie się z nowymi współlokatorkami w akademiku, no i oczywiście nadrabianie zaległości w imprezowaniu. ;)

Ale już do Was wracam z moimi nowymi nabytkami :) 

Dzisiaj opowiem Wam o moim najukochańszym lakierze do paznokci, jaki kiedykolwiek miałam. Kupiłam go w Naturze kilka dni temu i jestem w nim dozgonnie zakochana! Jest to lakier firmy Essence, z serii Colour&Go nr 49 The Only Chance! Nie będę się tu rozpisywać o jego właściwościach, bo pisałam już wcześniej o innym lakierze z tej serii, ale skupię się tu na jego barwie. Jest to kolor brązowy, powiedziałabym nawet, że grzybowo-brązowy, idealny na jesień.

Niestety nie wzięłam aparatu do Wrocławia, więc mojego autorskiego zdjęcia nie będzie. Będzie zatem zdjęcie, które znalazłam na innym blogu (http://poczatkujaca.blogspot.com/2011/06/essence-colour-only-chance.html) :


A Wy co sądzicie o tym kolorku? Podoba Wam się? :)
Pozdrawiam! ;*

4 komentarze: