czwartek, 13 października 2011

Sukienka

Witam!

Mówiłam ostatnio, że postaram się częściej zaglądać na bloga i mam zamiar utrzymać się w tym postanowieniu;) 

Jestem strasznie zajętą osobą, ciągle nie ma  mnie w domu, bo albo jestem na uczelni, albo na korkach, albo na praktykach w podstawówce ;) 

Dzisiaj pokażę Wam, moje drogie Panie, moją najnowszą sukienkę! Kupiłam ją jakiś czas temu na Allegro i jutro będzie okazja, żeby ją założyć bo robimy w akademiku taką większą imprezę, a potem uderzamy na miasto. 

Oto ona: 

Kosztowała jakieś 40 zł + 10 zł przesyłka. Zamówiłam ją w piątek, a w poniedziałek już była. Ogólnie to zachwycił mnie jej kolor (w rzeczywistości jest bardziej wyrazisty). Ostatnio choruję na rzeczy w kolorze czerwonym i jak ją zobaczyłam, to nie mogłam się powstrzymać. Wygląda na mnie tak samo, jak na manekinie, tylko (co jest jej zaletą) zakrywa jeszcze moje "problematyczne" obszary ciała, czyli brzuszek i boczki. Dla większości dziewczyn jest to tunika, albo dosyć długa bluzka, ale dla mnie to zdecydowanie mini sukienka - jestem skrzacikiem (mam jakieś 157cm wzrostu) :) Do tego materiał, z którego jest ona wykonana jest baaardzo delikatny w dotyku i taki fajniutki. Widzę w niej same plusy. Zobaczymy, jak się spisze w zatłoczonym klubie. ;)

A Wy co o niej sądzicie? :) 
Buziaczki, Pozdrawiam! ;*

7 komentarzy:

  1. bardzo kobiecy kolor,bardzo ładna:-)pozdr

    OdpowiedzUsuń
  2. super :) na pewno będziesz ładnie wyglądać.. bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna! ;) studiujesz pedagogikę, czy te praktyki są związane z czymś innym? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uczę angielskiego ;) jestem na ostatnim roku w Kolegium Nauczycielskim Języków Obcych i już niedługo będę dyplomowaną nauczycielką j. angielskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 157 to i tak nie jest źle :) Mam koleżanke która ma 150 i już raczej nie urośnie :) Ładna sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna sukienka ! bardzo mi sie podoba!!!

    OdpowiedzUsuń